Menu / szukaj

Historia wersji

Enemy Flag 1.9.5

  • lepsza walidacja parametrów dla komendy serwera /add_bot
  • poprawiony błąd powodujący brak dźwięku podczas wejścia na serwer nowego gracza
  • drobne poprawki językowe

Enemy Flag 1.9.4

  • dodano pokazywanie rankingu gracza podczas jego wejścia na serwer rankingowy
  • dodano możliwość wyłączenia odmiennego widoku granic sojusznika
  • ulepszone generowanie terenu dla map losowych
  • ulepszono rozłożenie złóż na mapach losowych
  • wykluczono centralny obszar mapy generowanej losowo z możliwości umieszczania tam pozycji startowej
  • od teraz nazwa pliku logu zawiera nazwę serwera
  • gracz komputerowy nie buduje tak intensywnie murów na granicy swojego państwa w sytuacji w której nie może wykonać żadnego ruchu
  • od teraz zmienna sv_fogofwar może przybrać 3 stany (0, 1, 2)
  • poprawiony błąd występujący podczas dodawania gracza komputerowego i stosowania zmiennej sv_allowsharedip oraz sv_maxteamplayers
  • naprawiony błąd podczas uruchamiania serwera na systemie Windows 2000
  • inne drobne poprawki

Enemy Flag 1.9.3

  • od teraz granica między państwami sojuszników ma inny kształt,
  • podczas gry na mapie losowej pokazywane jest „ziarno” z jakiego została ona wygenerowana,
  • zwiększona wartość podstawowego wydobycia złota (2 -> 4),
  • zwiększona cena kopalni w punktach akcji (5 -> 6),
  • zwiększony spadek złota po wyeliminowanym graczu (20% -> 25%),
  • poprawiony wygląd map generowanych losowo,
  • poprawiony sposób generowania kształtu terenu na mapach losowych,
  • poprawiono sposób rozłożenia złóż złota na mapach losowych,
  • zmienna sv_autoai pozostawia od teraz gracza komputerowego nawet jeśli gracz opuszczający grę nie był w żadnej drużynie,
  • dodana komenda /unwatch dla moderatorów,
  • zmieniona domyślna nazwa serwera,
  • poprawiony błąd powodujący nie uwzględnienie zmiennej sv_maxteamplayers w komendach /set_bots_team oraz /set_players_team,
  • inne drobne zmiany i poprawki,

Enemy Flag 1.9.2

  • nowy generator map losowych,
  • odświeżone grafiki wszystkich budynków w grze,
  • po wybraniu sektora z budynkiem pokazywany jest jego wiek,
  • powierzchnia państwa od teraz pokazywana jest w sektorach a nie procentach,
  • zrzuty ekranu od teraz zapisywane są w formacie PNG,
  • ogranicznik klatek od teraz dopuszcza wyższą wartość FPS,
  • zmieniona grafika kursora,
  • dodana zmienna sv_fogofwar,
  • poprawiony błąd umożliwiający przejście do drużyny neutralnych na serwerach rankingowych,
  • inne drobne poprawki,

Enemy Flag 1.9.1

  • dodana możliwość zmiany drużyny na serwerach rankingowych,
  • dodana możliwość wejścia w tryb obserwatora na serwerach rankingowych,
  • dodano powiadomienie na pasku zadań w sytuacji w której wymagana jest aktywność gracza (nowa osoba pojawiła się w grze lub rozpoczęła się tura gracza),
  • dodana nowa mapa (2) Hideout.efm,
  • nowy, bardziej dopasowany do klimatu gry, podkład muzyczny,
  • zmienione niektóre dźwięki gry,
  • normalizacja poziomu głośności wszystkich dźwięków gry,
  • zmieniona czcionka napisów nagłówkowych,
  • komunikat o tym przez kogo został wyeliminowany gracz nie jest dłużej wyświetlany,
  • możliwa częstsza zmiana trybu obserwatora,
  • poprawione „miejsce kliku” kursora,
  • poprawiony błąd powodujący wyświetlanie serii komunikatów w przypadku nagłego odłączenia od serwera gry,
  • zwiększona liczba punktów akcji przyznawanych za ratusz (0,9 -> 1),
  • zmniejszona liczba punktów akcji przyznawanych za „otwarty sektor” (1/80 -> 1/100),
  • zwiększona liczba doświadczenia przyznawana za wyburzenie muru drewnianego (5 -> 8),
  • zwiększona liczba doświadczenia przyznawana za wyburzenie muru kamiennego (10 -> 15),
  • zwiększony poziom doświadczenia od którego możliwe jest budowanie muru kamiennego (125 -> 135),
  • zwiększony koszt w złocie wieży obserwacyjnej (80 -> 90),
  • gracz komputerowy ciut rzadziej buduje mury,
  • dodana zmienna sv_mods,
  • dodana zmienna sv_maxclients,
  • dodana zmienna sv_maxteamplayers,
  • dodana zmienna sv_allowsharedip,
  • zmieniony sens zmiennej sv_maxplayers,
  • zmieniona nazwa zmiennej sv_forceenemy na sv_allowspectate,
  • możliwość zmiany wartości zmiennej sv_fastbotprocessing w trakcie trwającej gry,
  • poprawione nieprawidłowe wyświetlanie wartości zmiennej sv_public,
  • ujednolicone nazwy komend (/addbot -> /add_bot, /addmaps -> /add_maps, /addwatch -> /add_watch, /loadplugin -> /load_plugin, /unloadplugin -> /unload_plugin),
  • inne zmiany i poprawki,

Enemy Flag 1.9.0

  • dodany system gier rankingowych,
  • nowy serwer lobby,
  • przywrócona możliwość rejestracji konta w grze,
  • dodane dwie nowe mapy dla gier jeden na jednego: (2) Leaf.efm, (2) Nothing.efm,
  • zmniejszony czas pomiędzy możliwymi wysłaniami pinga na mapie w grach drużynowych,
  • zwiększona ilość zapamiętywanych wiadomości w oknie chatu,
  • zmniejszona ilość przydzielanych punktów akcji za „zamknięty” sektor (1/40 -> 1/50),
  • nowe tło menu głównego gry,
  • odświeżony interfejs aplikacji serwera oraz konfiguracji gry,
  • zmieniona domyślna mapa serwera na (RMG),
  • usunięte zmienna serwera sv_server,
  • dodana zmienna serwera sv_public,
  • poprawiony błąd powodujący niemożliwość uruchomienia serwera gry w przypadku gdy w zmiennej sv_map znajdował się scenariusz a nie mapa,
  • inne zmiany i poprawki,